Biežāk Uzdotie Jautājumi
Preču un naudas atgriešana / Garantija
Kur un cik ilgi preces var atgriezt?
Visām Gerduva internetveikalā iegādātajām precēm ir 30 dienu atgriešanas garantija. Jūs varat atgriezt iegādāto preci, ja tā atbilst šādiem nosacījumiem:
- atgriežamajai precei jābūt oriģinālā, kārtīgā iepakojumā, nelietotai;
- precei jābūt nebojātai, neatvērtai;
- atgriežamajai precei jābūt tādā pašā komplektācijā kā saņemta;
- atgriežot preci, nepieciešams uzrādīt tās iegādes dokumentu;
- prece nedrīkst būt zaudējusi savu komerciālo izskatu. (Šis punkts neattiecas uz bojātas preces atgriešanu.)
Ja preces atbilst nosacījumiem, uzlīmējiet bezmaksas atgriešanas uzlīmi, kas bija kopā ar pasūtījumu, zvaniet Venipak kurjeriem un nododiet viņiem sūtījumu. Plašāku informāciju var atrast šeit (saite uz Atgriešana un maiņa).
Kur vērsties, ja precei ir defekts?
Visām Gerduva internetveikalā nopērkamajām precēm ir garantijas laiks. Ražotāja nodrošinātais garantijas laiks ir norādīts preces aprakstā, un, ja tas nav pieejams, ir spēkā standarta 24 mēnešu garantijas periods.
Ja Jums ir pirkuma čeks un precei vēl ir garantija - lūdzu sazinieties ar mums pa e-pastu [email protected], mēs labprāt salabosim preci un, ja nepieciešams, nomainīsim to pret jaunu!
Ko darīt, ja es saņēmu bojātu preci?
Katru reizi, kad saņemat preces, pārbaudiet iepakojumu, vai tajā nav mehānisku vai citu aizdomīgu bojājumu. Ja tiek konstatēti šādi pārkāpumi, nekavējoties ziņojiet par tiem kurjeram. Tāpat nekavējoties nofotografējiet bojāto iepakojumu un informējiet mūs pa e-pastu [email protected] vai tel. nr. +371 64 216 872.
Piegāde
Kā es varu mainīt savu piegādes adresi?
Ja preci jau esi pasūtījis, bet ievadījāt nepareizu adresi un vēlaties to mainīt, to varat izdarīt, sazinoties ar mums pa e-pastu [email protected], tālr. nr. +371 64 216 872, izmantojot mūsu vietnes tērzēšanas logu vai Gerduva soc. tīkla platformās.
Kāda ir preču piegādes cena?
Piegādes cena ar Venipak kurjeru pasūtījumiem līdz 50 € ir 4.50 €, no 50 € piegāde ir BEZ MAKSAS.
Piegādes cena ar Omniva kurjeru pasūtījumiem līdz 100 € ir 4.90 €, no 100 € piegāde ir BEZ MAKSAS.
Ja pasūtījuma summa ir mazāka par 10 €, tiek piemērota administrēšanas maksa 1,90 €. Preces piegādājam uz jebkuru izvēlētu vietu Latvijas Republikas teritorijā.
Cik ilgs laiks nepieciešams preču piegādei?
Pasūtījumi tiek piegādāti ar Venipak kurjerdienestu. Pasūtījumi tiek piegādāti 2-5 darba dienu laikā. Venipak informē klientus ar īsziņu piegādes priekšvakarā (tiek norādīts sūtījuma numurs un piedāvāta piegādes alternatīva Venipak piegādes vietās). Sūtījuma saņemšanas dienā tiks nosūtīta ziņa ar PIN kodu un kurjera tālruņa numuru. Ja piegādes dienā neplānojat atrasties norādītajā piegādes vietā, lūdzam sazināties ar kurjeru, lai vienotos par alternatīvu piegādes laiku.
Vai ir iespējams norēķināties kurjeram vai pakomātā skaidrā naudā?
Jā, par precēm var norēķināties skaidrā naudā, tās saņemot pie kurjera. Šim maksājuma veidam tiek piemērota papildu maksa 1,90 € apmērā. Pakomātā nav iespējams norēķināties skaidrā naudā.
Preču saņemšana
Vai ir iespējams sūtījumu izņemt pakomātā?
Lielāko daļu mūsu klāsta preču iespējams saņemt pakomātu tīklā visā Latvijā. Piegādes cena - 1,90 €. Preces piegādājam BEZ MAKSAS, ja pasūtījuma grozs pārsniedz 30 €. Ja izmēru dēļ preces nav iespējams nogādāt pakomātā, šis piegādes veids pasūtīšanas brīdī netiek parādīts.
Pasūtījumi
Vai ir iespējams papildināt iesniegto pasūtījumu? Kā?
Ja tikko veicāt pasūtījumu un vēlaties to papildināt, to varat izdarīt, sazinoties ar mums pa e-pastu [email protected] vai tel. nr. +371 64 216 872.
Kā iepirkties uzņēmuma vārdā?
Varat arī veikt pasūtījumu uzņēmuma vārdā. Pievienojiet vēlamās preces grozam, sāciet iepirkties. Pasūtījuma logā kontaktu sadaļā atzīmējiet, ka iepērkaties kā juridiska persona. Ievadiet visu pieprasīto uzņēmuma informāciju. Pēc pasūtījuma veikšanas, kad pasūtījums tiks apstrādāts, uz norādīto e-pastu saņemsiet rēķinu.
Kā es varu saņemt priekšapmaksas rēķinu uzņēmumiem?
Ja vēlaties iegādāties preces kā juridiska persona un Jums nepieciešams priekšapmaksas rēķins, veiciet pasūtījumu interneta veikalā un izvēlieties bankas pārskaitījuma apmaksas veidu. Kopā ar pasūtījuma apstiprinājuma vēstuli tiks nosūtīts priekšapmaksas rēķins. Pasūtījuma sagatavošanas process būs raitāks un ātrāks, ja pēc maksājuma veikšanas nosūtīsiet maksājuma apstiprinājumu uz e-pastu [email protected].
Kā atcelt pasūtījumu?
Pasūtījumu varat atcelt, sazinoties ar mums pa e-pastu [email protected] vai tel. nr. +371 64 216 872. Nauda par pasūtījumu tiks atgriezta maksājumu kontā 14 darba dienu laikā.
Vai interneta veikalā cenas ir ar PVN?
Jā, cenās ir iekļauts PVN.
Kā pielāgot kontaktinformāciju reģistrētiem/nereģistrētiem klientiem?
Ja vēlaties mainīt savu kontaktinformāciju, to varat izdarīt, ieejot savā personīgajā kontā www.gerduva.lv, savukārt, ja iepērkaties kā nereģistrēts klients, lūdzu sazinieties ar mums pa e-pastu [email protected] vai tel. nr. +371 64 216 872.